the guardian

ikväll var det dags för familjekväll! :D  åkte ner till piren där papsen bjöd på mat! blev plankstek!! mmm... hur gott är inte det liksom?? :D efter det blev det en glass sittandes utmed vättern. så mysigt! sen vi var mätta o glada (glada var vi ju även innan men aa... :P) så var det dags att bege sig hemåt. stannade på vip på vägen hem o hyrde the guardian.  och yes! det va sjuuukt bra!!! o hur snygg va inte aston kutcher då?? o även kevin costner va rätt het i den filmen måste jag säga...! haha... har ni inte sett den så är det absolut ett hett filmtips!!!!

ledig imorrn. gött det. blir morsdag middag hemma hos mamma o pappa o sen måste jag lämna min bil för service med... det är alltid lika surt men jaja... har inte så mkt att välja på! har ju valt att ha bil så får väl ta det då!! det är ju ändå värt det iofs... :D

nu ska jag nog sova. efter en mkt lyckad o mysig kväll!

ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback