söndag igen...

japp. så har man genomlidit ännu en söndag. har vart en ganska bra söndag ändå... klockan tio cyklade jag o mollan ner till gymmet o körde där en timme... sen hem o duscha(bada.. :P) för att sen åka på kalas till lill-kusinerna! oscar som fyller två år! o hur söta är dom inte? gosh, ja vill ha massa barn! hahaha...!

igår var det jobb som gällde på dagen men innan dess så var jag på rosenlundsbadet och simmade... (yes, träningen har börjat bra! :D ) när jag slutat jobba sen så åkte jag o handlade lite inför kvällen. det var eurovision kväll med linda, källe, mollan, anna o peter. så det blev mat, lite vin och marängswisch... hade verkligen en trevlig kväll! :D

jag brukar gilla att läsa horoskop... när det står nåt bra så tror jag på det och när det står nåt jag inte tycker är bra så tycker jag horoskop är löjligt... hahaha... iaf, så i dagens horoskop stod det att veckans bästa var laddade batterier och veckans sämsta var... MÅNDAG! o jag som redan tycker att måndagar är sådär halvt lyckade... :P men men. det blir nog bra. man ska väl kanske inte tro på det... :S

nu ska jag se om jag kan hänga med i wallander... :D

inflyttningsfesten på lördag med ju... måste fixa till det sista nu under veckan så allt är fulländat... :D

att det aldrig ska gå över??? fy fan vad trött jag är på det.

see ya!



"man lever en enda gång så gör allt du kan...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback