poker

japp. ikväll blev det grillning hos anna o andreas. det va ja, linda, mollan, lina o stefan. o så anna o andreas så klart! grillade massa god mat o sen blev det poker... jag suger verkligen på poker... ha ha ha! men jag kan bjuda på det. jag tar det. mycket trevlig kväll iaf!

har haft en jävligt bra dag idag. mycket på jobbet men ändå. det har vart en så himla bra dag nu när jag tänker tillbaka på den!! något jag dock kommit fram till det är att jag HATAR att göra saker jag inte kan! eller det kanske inte är att göra sakerna, men jag hatar att inte kunna saker o ting! att vara "i början".... men det är klart. är man inte i början nån gång så lär man väl sig aldrig... :S

however. jobba imorrn kväll. ska faktiskt bli ganska roligt... en lördagkväll när jag egentligen skulle vart ledig... :P men efter stängningen lär det ju bli max... ;) eller vad säger ni? :D

snart min inflyttningsfest!! ni glömmer väl inte det? den 19:e... :D hör av er! ;)

nu ska jag se om det går nån bra bio på söndag som jag o lina kan gå på!

see ya.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

Det kan man aldrig veta.

Postat av: Lina

vi vet att du älskar att jobba lördag kvällar ^^

2007-05-05 @ 17:15:32
URL: http://linamodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback