känslor

jag har så himla mycket känslor inom mej att jag inte vet vart jag ska göra av alla! dom fyller mitt huvud o mitt hjärta så det ibland känns som att det ska explodera! som dom flesta vet är jag ju ganska känslig... men that's me!

saker som händer analyserar jag i min hjärna. jag vrider o vänder på dom så jag ibland vet varken in eller ut!

jag har så himla många människor runt mej som är så betydelsefulla. dom människorna får mej att vilja känna!

linnea säger att man inte kan känna för mycket... jag är inte helt övertygad!! men... hellre känna för mycket o va känslig än att inte känna nåt o heller inte bry sej! that's NOT me!

nu ska jag nog sova... klockan är för mycket för min hjärna... :P


see ya.


"hjärtat är en plats, kärlek ger det liv..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback