dom har det så mycket lättare...

... jaa... igår konstaterade jag o lina, det man konstaterat så många ggr förut, att killar måste ha ett lättare liv!! dom behöver inte föda barn, aldrig ha mensvärk, kan kissa var som helst osv osv.... men vi kom också fram till att just föda barn, säkert är värt smärtan..! men ibland önskar man allt att man var kille... fast.. hade man vart det hade man väl inte tyckt att saker o ting va så lätta o smidiga!!

en mysig kväll igår iaf med taco, tjat o tv-tittande! :D

försöker motivera mej själv till att komma igång med träningen! men det går segt! nu när det är så himla mycket med jobbet så orkar man inte så mycket mer!!! jag vet att man inte blir tröttare för att man tränar men det är ju sååå svårt att komma igång! sjukt.

bra tips, m-s. musik är bra. men det hjälper inte alltid! dessutom så behöver jag ny musik. jag ska fria till kalle... hihihi!

tisdag imorrn. o det är gött. söndagar är vidriga o efter den dagen kommer måndag! dvs, nästan lika vidrig! när dom två dagarna sen är över, då kan jag börja leva mitt liv! :D

nu ska jag baaaada!!

see ya.



"Det blir alltid värre framåt natten, bort från alla ljusen, alla skratten..."


Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja det är svåra känslor att jobbamed tyvärr...=(

Postat av: Lina

ååh, vad jag älskar att bli kallas m-s.. haha ^^

2007-05-08 @ 09:34:04
URL: http://linamodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback