dagens samhälle...

började skriva värsta inlägget. men nä, raderade det igen. det handlade om dagens samhälle... är dagens samhälle så hårt o tufft??? äh, jag vet inte. och jag orkar inte engagera mig så mycket mer heller..! jag är ingen djup människa...!

jag tänker ganska mycket. men jag är  nog inte särskilt djup av mig... ibland kanske jag är det, men det är sällan... men behöver det betyda att man är ytlig för det?? finns det nåt mellanting mellan djup o ytlig??? jag antar det. men who knows? jag orkar inte fördjupa mej i det!

finns det nåt man älskar mer en en riktigt grym låt? ne, tror inte det! enrique iglesias nya låt, ping pong song..., den är gryyym! :D

ska se lite på tv nu, "never been kissed" på tv... haha...

lägga budget hela dan imorrn då... shit. ingen aning om hur man gör... lite nervös... jag hatar att va ny på saker.. att vara i "början"..... suck!

linda bokade in mej o lina på ytterligare en kurs i höst... en maskin kurs!!! hahahahaha... MEJ! och LINA!! haha... lina, hur fan ska vi fixa detta? inte för jag vet. lina är kanske grym på maskiner... ;)

nehe, see ya.


"like a shooting star, you shine brightest of them all..."


Kommentarer
Postat av: Majsan

Tackar så hjärtligt för dom orden....Dom värmde verkligen att få höra något sådanr från nån som ej känner en...Tack....=)

Postat av: Lina

Do you know - lovely :)

2007-05-09 @ 15:08:31
URL: http://linamodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback