sol!

hur undebart är det inte när man blir bländad av solen när man tittar ut genom fönstret??? det är en härlig känsla, asså. sen att fönstret var på jobbet... det är en annan historia... :D det är verkligen helt underbart när solen lyser! jobbat 7-16 idag och efter det så var jag o mollan o gick runt västersjön. det var skönt att komma ut lite! komma ut o prata lite! :)

lördagen var mycket lyckad. gillar the arks låt - men inte DOM!!! usch. men men. bra låt iaf! huset som gällde sen o det var helnice! kvällen slutade på mcd... o det var inte igår den gjorde det! det är nästan så det är ett bra betyg om det blir donken efteråt.. haha... sen tog ja o sofia en taxi hem... med en söt taxichaufför.. ha ha ha! emilia tyckte det iaf.. :P

ledig imorrn... men en hel del inplanerat! ska till bygginvest o fixa... för som dom flesta vet ska ja o sofia flytta till varsitt istället.. inte för att vi på något sätt är osams. utan snarare tvärtom! vi är mer som en familj, inte som två kompisar. känns som att man tar varandra för givet lite... jag saknar vad vi hade förut!! även om det är en av de bästa saker jag gjort i mitt liv. flytta ihop med sofia. så jag har en etta på g... en jättemysig etta bakom torpaskolan!! hoppas allt går vägen bara! gör det det så blir det flytt i slutet på mars... AGAIN!! haha... ne, men det blir nog bra!

i söndags var det födelsedagskalas hos morfar! oscar o rasmus var ju med så jag fick vara häst, elefant, tjuv o polis under samma eftermiddag. o oscar va så söt när vi stod på balkongen o vinkade åt alla bilar o hundar.. :D jag vill verkligen jobba med barn i typ 2-årsåldern när jag blir stor!! 1-3 år skulle va perfekt!! :D

jobba i helgen så det lär bli lugnt! :) skönt det med..

nu ska ja kolla lite på desperate housewives innan det slutar kanske.. kanske ska ge det en chans.. :P

see ya!

"leave all this to yesterday"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback