patetiska??!!

efter en ledig dags funderande så, allvarligt talat. folk blir patetiska när dom blir fulla!!!! inte alla men en hel del. fattar dom inte hur mycket dom gör bort sej? my god, asså. finns dom som blir så himla asså typ mysiga. roliga, trevliga. o så finns det dom andra. jag skulle se det som ett misslyckande! patetiskt. det är det rätta ordet. jag hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig blir sån. en full patetisk människa.

det var vad jag ville ha sagt.





det är allt jag tänker på..... vet varken ut eller in.


Kommentarer
Postat av: Emma Mårten

ja, man fick sig en tankeställare. kan kanske uppskatta allt lite mer nu och inte gnälla över snåsaker. har just varit på jobbintervju i malmö. läs bloggen, så förstår du mer. puss!

2007-03-04 @ 17:42:29
Postat av: Emma

Ja, det suger verkligen. blev jättebesviken.
just nu är jag arbetslös, sa upp mig från posten. orkade inte med stället längre.. ska på intervju i dk, för SAS, den 20e mars. ska söka till polisen i vår oxå. mycket på gång! du e kvar på donken eller? kram

2007-03-05 @ 08:50:55
Postat av: Emma

ja, kommer söka igen om ett halvår. SKA dit! vore verkligen kul att göra något annorlunda, inte bara aupair som alla andra.. var på infokväll idag om polisen, jättekul! får väl se vart man står om 1 år. har ingen aning för tillfället.. tur är väl det. var på rhodos förra sommaren. i juli tror jag, ingen koll.. så sjukt kul! verkligen ett gött gäng som åkte. var ni i rhodos stad eller? har du msn? kram

2007-03-06 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback