packa...

yes, då var packningen i full gång då. IGEN! haha... hoppas faktiskt att det ska bli den sista flytten på ett tag nu...! så kul är det faktiskt inte! även om vi valt det själva denna gången...! :D ser fram emot att ha helt egen lägenhet! även om det är skönt att alltid ha nån hemma liksom... men det blir nog bra!

ledig idag tack vare att jag jobbade min lediga dag i söndags..! vart med linda, sofia o mollan o ätit på china palace. sen ett snabbt besök på gina... sofia o linda va i akut behov av partykläder... :P lönehelg i helgen ju!!! fet lätt att det blir party då! :D

yeye. annars händer det inte så mycket. eller jo, alldeles för mycket... men så är det väl vissa perioder. vill bara att solen o våren ska komma nu. så att inställningen o humöret på alldeles för många kan komma tillbaka!!! jag saknar det!

ska till barnarp ikväll för att kolla in pappsen som mannekäng..! han är något mallig över att ha blivit tillfrågad.. :P min paps.

jobba imorrn o det känns bra. jag gillar mitt jobb och tänker inte några små motgångar trycka ner mej. no way!

see ya! (seeiah... hahah)

"imorgon är igår idag"

Kommentarer
Postat av: Linn

haha va komiskt, min mamma va i barnarp och kollade modevisningen ikväll=) Hoppas det var trevligt =) men anna, ska ni flytta igen?=) kram Linn

2007-03-21 @ 22:50:26
Postat av: nea

modevisning i barnarp. har det blivit flash sen jag lämnade. sist jag var där trängdes jag med kossor. hehehe

2007-03-26 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback