hungrig!!

hmm... jag visste att jag inte skulle kunna somna när jag kom hem. jobbat på city ikväll mellan 01-03... så det har vart en lång kväll. började vid tre o det var lätt rörigt idag.. o sen rullade det på all night long.. o sen city på det. men men, det som inte dödar - det härdar!! dock är jag jäkligt hungrig nu... åt ju vid fem... inte så konstigt då kanske.. :P

igår (fredag) hade jag iaf en av mina värsta dagar på länge. allt som kunde gå fel eller strula gjorde bannemej det!! tur att jag har en chef som faktiskt är rätt bra på att fixa det mesta. även om man tycker olika om allt annat.. haha... men som marcus, vår bc (ni som vet vad bc är ni vet o för er andra.. jag orkar inte förklara...!) sa, "en olycka kommer sällan ensam". det fanns nog inget som passade bättre in på min gårdag! solade efter jobbet. o det var skönt! sen blev det mat o film med linus o sofia. the holiday. my gooood vilken bra film! i like!

annars så är det mycket planer för veckan.. börjar på måndag med att jobba 8-17... ska bli rätt gött. :D

o sofia, you'll make it without problems! you're the best!

nu måste jag försöka sova... kanske att man skulle ta sej en macka dock... eller lite sent kanske... :S

gött att sanna nielsen och sonja gick vidare. dom är grymma! ut med magnus uggla o nanne... lite otippat ändå kanske.. men men.. jag saknar dom inte! :P

see ya!

"you can always count on me - that's what friends are for"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback