helg!

mm... så var det fredag igen då. det går sjukt snabbt! jag hinner knappt med! förstår inte vart tiden tar vägen! flytt om en vecka. det är ju inte utan att man är lite nervös... men men.. köpte två fina kuddar idag iaf! jag tänkte... alla lär ju inte få plats i min 2-sits soffa... hahahah...

får se om det blir fest imorrn eller inte... hänger på om jag måste jobba klockan 8 på söndag or not... är ju ledig egentligen men när folk är sjuka så får man ju hoppa in... :S återstår att se. först ska vi ta oss i genom morgondagen...! :D

köpt nya skor idag. mina lacosteskor som jag gått och trånat efter i x antal månader nu!!! äntligen är dom mina! dom med lite svart blev det! mmm, i like!!!

får se vad som händer ikväll... något blir det vad är dock inte riktigt klart än!

på återseende! :P



"jag är fångad fast jag vill gå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback