galen kväll

mm... har vart en galen kväll. men shit va roligt vi har haft. längesen som jag skrattade så som jag gjort ikväll!!! ja, sofia, mollan, linus o mattias va hos kalle. vi hade tänkt att kanske gå ut o ta en öl eller så... haha. yeah right. vi va kvar där ett tag, drack lite o hade trevligt... sen gick vi ut i regnet för att komma halvvägs ner till stan innan vi insåg att ingen orkade gå nån mer stans.. haha... skit rolig kväll iaf!!!!

o lägenhetsbytet gick i lås!!!!!!! så om en vecka flyttar sofia o om två veckor flyttar jag!!!! min lägenhet!! känns fint!

borde sova nu med tanke på att jag börjar 8 imorrn.... men jag tänkte nyktra till lite innan jag ska sova så det inte blir så hårt imorrn... haha.... well well.. jag orkar inte va uppe längre nu ändå!


see yaa!!!

"he's gay. wanna beaver??" hahaha....sova nu jaa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, man återupplevde en del när man gick där.. bl.a när gansberg kastade sig in genom fönstret huvudstupa.
-"Neger kl 11!!!"
haha, vilket rikspucko han var! fast en ganska rolig sådan.. hehe. puss

2007-03-21 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback