fika... :)

yes. jag o sofia är grymma på att fika! speciellt på vasas..! haha.. två ggr på tre dar... hmm... men allvarligt. deras varma nachotallrik är grym! :P ikväll var det ja, molla o sofia. hel mysigt. prat, prat o prat!! :D

haft en hård dag på jobbet idag. mycket att tänka på och se till att det blir gjort osv osv... men det är kul! jag trivs verkligen med det jag gör nu!! fiiiiint det.

fest i helgen. får la se vilka som ställer o vilka som bangar......... kul ska vi ha iaf. får se om det blir girlsnight..? ;) however så blir det nog bra i vilket fall.

nu ska ja sova. upp 04:15 imorrn och ner och öppna för sotarna.. för att sen åka hem o sova i två timmar... *gäsp*



"här är det vackert, här blir allting bra"

Kommentarer
Postat av: Emma

den är inte å leka med vill jag lova!=)
orka fixa ny bara för den gamla e töntig. eh ne!
ha en toppenhelg! ska jobba på friskis imon, tycker verkligen det är jättekul!
puss!

2007-03-09 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback