yes!

sitter här hemma och har lite lätt panik. "kurs" på jobbet imorrn... och det verkar som att jag tappat bort mina sjukt viktiga papper...!!! va fan ska ja göra? linda is gonna kill me! med all rätt...!!!!!! scheisse, scheisse, scheisse.

har pratat en lång stund med freddie i telefonen. det var mysigt. you are special for me, baby!

jobb imorrn då som sagt. höjdare från sthml som kommer ner till oss. jobba 7-17... det finns roligare saker att göra men ja ja... jag klagar inte... gött o slippa att stå på golvet en hel dag! ;)

till sofia kommer hem ska ja fixa potatismos och köttbullar. eller a, okej. ja erkänner. jag ska värma mammas köttbullar och fixa pulvermos.. hihihi! smidigt och gott!!

tankarna tog över my mind igår. jag hatar dom kvällarna. vad man än gör så känns det som man gjort fel. försummat saker o ting. o folk. men så här dagen efter känns det ganska långt borta igen. shit. jag undrar om det är bra att tänka så mycket... antagligen inte... men vad ska man göra. det är ju inte så att jag väljer att fundera o grubbla så jävla mycket. för det är inte alltid så kul.. även om det kan va bra på sitt sätt! :D men kalle, tack! messet värmde fint. :)

nu ska ja fixa maten. yeeey.

"it can only get better" - nej, jag är inte säker. för just nu är det så där jävla bra igen! oj, ursäkta svordomen! :P

Kommentarer
Postat av: Kalle

What we all need is a big fat party! So let's have one! SOON!!!! ;-)
Kisses from your international friend Kalle!

2007-01-11 @ 01:01:04
Postat av: Freddan!

Anna! I löööööööve YOU!

2007-01-11 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback