vilken helg...

yes. så har ännu en helg passerat.

på jobbet i fredags var alla på sååå glatt humör. vi visste ju att det var fest som väntade på lördagen! o ja o sofia hade ju inte festat sen nyår. det var alltså så att vi nästan var uttorkade... haha.. skämt å sido.

fredagskvällen var lugn. lina, freddan, nadi, kalle, linus, mollan och johan var hemma hos oss och jag o sofia bjöd på taco. o sen spelade vi poker. jag kom på stolt femte plats..! av sju... hrmm... grattis till nadi. han va grym! trots att freddan va sååå nära... nästa gång tar du det, babe! :D

i lördags var det först en 11-15 som gällde. det var roligt att jobba. massa gött folk och dagen gick fort. sen var det bara att åka hem och fixa sig i ordning för kvällen. ingen bitter "göra-iordning-kväll" denna gången för varken mej eller sofia.. haha... sen bar det av till huskvarna och johan. utflyttningsfest. kvällen började verkligen hur bra som helst. hade jätteroligt och alla va glada. sen fick kvällen ett tråkigt slut och saker skedde som gjorde att jag aldrig kommer ändra min uppfattning gällande vissa saker... eller människor. however... så är det. det blir inte alltid som man tänkt sej...

                            
                                                          

ibland önskar jag att kan kunde vara lite djup av mej. men jag är bannemej inte det... jag har så svårt för att vara allvarlig..!! o det är inte alltid en bra egenskap...!!!! men jag vet inte... inte så mycket att jobba på kanske... mest bara acceptera att läget är som det är.. eller?

helgen fick mej också att inse att vänner som verkligen betyder nåt.. dom ställer man upp för och dom ställer också upp på en, tillbaka. det tycker jag är fint.

känns som att jag skulle kunna skriva ett hur långt inlägg som helst idag... men jag ska inte tråka ut er.. :P dessutom så måste jag se grey's nu... dr shepherd är inte fel.. no no no. hahah...

ledig imorrn. skönt. ska nog ut o gå en sväng med mollan o chilla lite. sen pokerkväll hos linisen!! :)


"alla främlingar är vänner - som du bara inte träffat än."

Kommentarer
Postat av: linnea

är det mcd-a6-nadi?

2007-01-31 @ 22:37:03
Postat av: linnea

jaha.. det visste jag inte. nja, vi gick i samma klass på gymnasiet. puss

2007-02-01 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback