snutt?

hahaha... vad säger ni, freddan, kalle, linus och sofia? haha... efter stängingen i lördags blev det max..! jag kan väl medge att jag inte mådde såå bra men man tackar ju inte nej till max.. haha... intressanta diskussioner uppkom. jag står iaf fast vid att en bäbis har en snutt. inget annat. hahaha... och freddans kommande utvikningsbilder kommer bli as bra... haha... nej, ni kan va lugna. han ska inte vika ut sej. inte förrän han blir känd. men då jävlar. dom bilderna kommer bli hooooot. eller hur, freddie? hihihi.

o nu har vi börjat packa så lägenheten ser halvt ut som ett slagfält... :) ne, inte riktigt.. men lite så... tur att vi fick hjälp av linda. hade aldrig kommit så långt annars. :D senare idag får vi reda på när vi kan flytta in... så att alla får veta när dom ska fixa ledigt för att hjälpa oss... ha ha ha. yes!

ledig idag o det va behövligt. knappt nån röst kvar för tillfället... det är lite halvjobbigt... och att vara tyst är inte min grej riktigt... haha... yeeeey.

jobbar dag nu i två veckor. det känns bra. det var segt med kvällsvecka... :) o nu har vi alla börjat våra nyttiga liv också. ja, linda, sofia, freddan o mamsen ska til axamo och gå sen. nu är det hårda bud i mellerud som gäller. :P

jag fattar inte hur man kan drömma så himla mycket och så himla mycket konstiga och olika saker... lustigt det där.

nu ska ja plugga på lite mcd-info. yeeeeeah....

see ya.


här stannar vi kvar i all evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback