mycket på g!!

yes! imorrn blir det målning i nya lägenheten!! inte för vår del eftersom vi jobbar... men pappor o linus...! :) efter mycket surande och besvikelser från min o sofias sida så ringde han äntligen idag och sa att allt är klart och att vi får nycklarna imorrn vid tio!!!!!!! så det känns jättebra. så nu blir det flytt på tisdag. my birthday! yeeeeey!

ikväll ska jag o min kära kombo gå på bio. hoppas att nån dissar sina biljetter till the holiday! annars blir det nog göta kanal 2... :D

sen är det ju jobb hela helgen. 8-17 imorrn... uuuuh. segt. men men.

nu ska vi dra! see ya!


ibland finns det så mycket tvivel. ska det behövas? den som ändå visste.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Den som ändå visste ja. Det är så lite vi människor på jorden egentligen vet. Det enda vi vet är att det gör ont att leva.

Postat av: Kalle

Här var det så djupa tankar att jag drunknar. Det är tråkigt. Life is life.

2007-01-20 @ 01:32:31
Postat av: Fredrik

Men tacka vet jag för Audi A3! :P GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! 21 nu då! Mmm I LIKE!

2007-01-23 @ 12:12:03
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se
Postat av: Lina

Va e de för en dag? E de en vanlig dag? nä de e ingen vanlig dag för de e Annas födelsedag hurra hurra hurra : ). Grattis vännen.

2007-01-23 @ 22:47:17
URL: http://meandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback