Disney on ice

yes. göteborg igår då. ja, linda o sofia åkte på förmiddagen, gick en sväng på stan... och tro mej... att ha med sofia på stan är en pärs! haha.. hon ska titta på ALLT, vända o vrida på det 10 ggr för att sen inte kunna bestämma sej för om hon vill ha det eller inte. puh. en pärs helt enkelt. haha... jag hittade iaf äntligen ett par jeans. finally. jag har letat länge! :D så det va gött. sen träffade vi vår gamle chef (lindas vän) erik. och tog en fika med honom. det var trevligt att träffa honom! :) sen då var det dags för disney on ice! vi hade kanske inte dom bästa platserna men dom var helt okej! satt rätt långt upp. o det var så jävla bra!! så himla fint! jag älskar alla disney sånger! man bara satt där o rös för det var så fint. o så grymt fina dräkter! ni skulle sett klänningarna! shit! (var det jag som sa det där..?? klänningar??!) iaf så var det verkligen värt pengarna! :D :D :D kom hem runt tio typ. då va ja svintrött. det är ganska hårt o köra på båda hållen. nu var det ju inte så att ingen annan inte erbjöd sig att köra utan jag kände att jag lika gärna kunde fortsätta när jag ändå satt där.. :)


138878-2



idag kommer mollsen hem!! jag har saknat henne! inte sett henne på en hel vecka nu jue! så ikväll blir det taco hemma hos mammi o pappi. :)

det är gött med helledig helg.. har ju inte det så ofta eftersom man tar lite extra tider här o där... men det är fan gött o va lite ledig! :)

äntligen är det one tree hill ikväll med!!!!!!! iiiiiih... vill fylla år nuuu så jag kan få boxen!! haha...

see ya.

"why do all good things come to an end"

Kommentarer
Postat av: linnea

hej anna! oj, har du träffat erik, var han lika snygg som vanligt. hoppas att allt är bra. jag saknar dej och den glädje du sprider. kramar

2007-01-14 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback