då var det dags igen... ;)

time to update.

nyårsafton blev grymt lyckad!! jättegod mat, johans förtjänst! och underbart sällskap! tiden gick väldigt fort o helt plötsligt var det dags att ge sej ut för att skjuta raketer! såå fint. :) efter det var det singstar! ja o kalle vann överlägset över alla på tjejmedleyt... hahaha... skit kul!! var väl hemma vid två eller nåt. inte alltför sent. skönt det. tack allihop för en minnesvärd kväll!

pga ev lite väl hög alkoholkonsumtion under nyårsafton var nÿårsdagen en pina. skulle jobba 15-st. men var på jobbet redan vid halv två typ. för jag var i stort behov av fet mat... hahah... surt bara att det va så jävla mycket att göra så jag inte hann äta... haha... så det blev en lång dag. 13.30-00.30....

o nu har jag vart hemma i två dar med svin ont i halsen, huvudvärk o feber lite till o från... jag hatar att bara vara hemma... jag blir så förbannat rastlös. kan inte fatta att jag var så lugn när jag var liten. då älskade jag att bara vara hemma. sitta o pyssla med småsaker i timmar. skulle jag aldrig fixa idag.. haha....

stängingshelg som gäller nu då. blir det max på lördag, guys eller? ja, kalle, sofia o freddan som jobbar! ska bli mysigt. om nu kalle är frisk tills dess. epedemi på jobbet... hmm.. ja, kalle, linus o jessi. sjuka på samma gång..!! men men..


ser fram emot nästa lördag... då ska ja, sofia o linda till göteborg och kolla på disney on ice!! sofias julklapp till mej! :) ska bli jättekul!!


flytt snart med igen då. ska bli skönt att komma härifrån samtidigt som det är lite halvtungt att packa ner allt igen o sen packa upp och få i ordning allt igen! det tog ju sin lilla stund... men men... inflyttningsfest igen då.. :P haha...


det gäller att våga.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Vi äger på tjejmedleyt. Haha.
Men du, hallå här. Jag vägrar ha fest-torka i Januari. Vi får styra upp det här ihelgen nu när vi jobbar ihop. Det SKA bli fest. Så är det bara. Får väl ta en fredag då i värsta fall, haha.

2007-01-04 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback