utmaning...


då jag jobbat som medarbetare typ hela denna veckan så har jag insett att man uppskattar det mellan alla skiftkörningar.. för jag måste nog erkänna att jag blrjar bli lite trött på att köra skift nu... :S det är liksom inte så mycket utmaning längre... det är inte så att jag känner att jag kan allt eller är bäst på allt... man kan alltid lära sej mer och bli bättre... men just nu känns det som att jag behöver lite mer utmaning i mitt jobb... och det lär det väl bli... men samtidigt som jag verkligen vill mer så undrar jag om jag är redo...???!!?

trivs så himla bra i vår lägenhet! det är så gött. lägenheten på vegagatan är ingenting jämfört med denna. det känns skönt. hade inte orkat flytta snart igen.. haha..

jag saknar sommaren... jag älskar verkligen vintern.. men då vill jag ha en riktig vinter med mycket snö och många minusgrader... och det som denna vintern bjudit på är ju inte så mycket... längtar till sommaren då vi ska ha massa mysiga förfester på vår balkong och bara njuta. för visst borde det bli en helt kanonbra sommar eftersom vintern vart sådär? det tycker jag iaf...

jag måste lära mig att spara pengar... man kan göra så mycket om man har pengar! jag vill åka utomlands i sommar och i vinter vill jag o sofia åka typ i två veckor till thailand... och nästa mål - usa..! okej.. det är drömmar... men fan va fint det vore!

aja... ska återgå nu.

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback