söndagar. dessa söndagar.

jag har nog hatat söndagar så länge jag kan minnas. det är som att det ligger ett mörker över dom! när jag gick i skolan hatade jag alltid söndagar för jag visste att dagen efter var det dags att gå till typ helvetet.. det var ju ungefär så jag kände med skolan... eller iaf var det ett fängelse! så då var söndagar hemska för det... och nu är söndagar bara allmänt gråa.. jag förstår inte folk som tycker söndagar är den bästa dagen på hela veckan..?? det händer liksom inget... affärer är stängda och folk låser typ in sej och ligger i sängen hela dan. när jag tänker på söndagar så ser jag en bild framför mej. en bild i svartvitt.
skönt att denna söndagen är över.

har letat fram lite barbados skivor. magnus carlssons tid i barbados var verkligen då barbados var som bäst!!! jag älskar mina barbadosskivor!!! jag blir lycklig av dom! haha.. sen får sofia o linus tycka vad dom vill om att jag gillar dansband..!! hihih..!!








magnus carlsson. en av mina män... hahah...

och äntligen är denna stängningsveckan över också..! inte för att jag jobbade så många stängingar denna veckan men helgen är tillräckligt! :D

ledig imorrn och har inga direkta planer. det är rätt gött faktiskt..! :) ska sova iaf.. det borde jag väl göra nu med kanske..?

bekräftelse... detta stora ord. alla behöver bekräftelse. i skolan fick man bekräftelse ganska bra genom vad man presterade. men hur stolt var man inte när läraren läste upp ett stycke ur ens novell eller ett utrdrag på ens engelska text...? snacka om bekräftelse! vad det än gäller så behöver vi alla bekräftelse. tänk vad så lite kan göra och betyda så mycket. aja...


mindre än en vecka kvar till inflyttningsfesten nu!!!! ska bli sjuuukt roligt!

måste gå o lägga mej nu!!

"kunna resa tillbaks, göra allting bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback