söndag idag igen då...

dock inte så farlig "söndags-ångest" idag... :P sov ända till tolv. det behövdes! så nu är man riktigt pigg.. haha.. okej.. lite seg efter gårdagen men annars så! ja, sofia, linda, källe, linus, mattias, john o micke var hos kalle (o jonatan) på lite inflyttningsfest. det var trevligt men som vanligt blir det aldrig lika roligt ute. speciellt inte när folk bangar.. hm.. saknade mollan, lina o freddan måste jag erkänna. aaa.

men så idag händer inte mycket... rätt soft. men om den förbannade snön kunde försvinna snart?? kunde den inte komma när den skulle - runt jul, så behöver den inte komma nu när det nästan är mars heller! grrr.

mello igår va helt okej. tyckte sarah dawn finer va grym men tycker att after dark skulle gått vidare! det blir aldrig som jag tycker... :( hahaa...

nästa lördag jobbar vi --> vi missar andra chansen... men det är ju inte hela världen... vi är ju lediga finalhelgen!!!! :D :D :D då blir det schlagerfest!! haha... oavsett vad sofia tycker... :p

o imorrn måste jag åka till ikea... min säng har pajjat. IGEN!! ja, sofia o linus låg i den i morse. helt lugnt o snackade... o då pajjade den igen o nu går det inte att bara skruva ihop den. skit. men men... blir väl soffan i natt... orka!

nu ska jag ta tag i mitt liv... :P

see ya.

"you never get a second chance to make a first impression"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback