polyamorös

haha... sjukt. ha flera förhållanden. och alla är med på det. såg ett program på tv igår... typ två tjejer och två killar eller vad det var... o så är nån tillsammans med nån och nån annan med fler. sjukt. vem vill ha det så? snacka om att det måste kännas som att man hamnar i andra hand... shit.

jobbat idag. och det var en tuff dag. mycket att göra hela tiden. typ. jag älskar när allt bara flyter på... det gjorde det till en början men sen sket det sej... men men. överlevde gjorde vi! :P

framtid, framtid, framtid. jag vill inte tänka på framtiden. just nu är det inget som bekymrar mej... det blir väl vad det blir. jag vill inte börja plugga. det är det enda jag vet. men a.. jag vet inte... det bekymrar mej verkligen inte. på gott o ont. gött att inte gå och oroa sej. men å andra sidan tänker jag ju inte heller efter. eller kollar upp andra alternativ... för det kanske inte hade vart fel o kolla upp lite...well well. jag vet inte men jag oroar mej inte heller... bara en liten parantes... :P

skulle va fint att åka till usa ett år iaf... men jag vågar nog inte..! jag trivs ju bra här hemma och skulle nog vara rädd för att lämna allt. rädd för att förlora allt man har...??! jag vet att sånt inte borde hindra... men men... återstår att se.

ledig imorrn. ska bli skönt! se om man kan sova lite längre imorrn då kanske... vaknade av mej själv tio i sex idag... orka eller??? imorrn blir det iaf china palace och solning med sofia o kalle. o sen lördag - MELLO!!! wiiiie! grymt startfält!!

ska kolla lite tv nu. see ya.

"ta på dig jackan så går vi ut och går"

Kommentarer
Postat av: the bestis

våga USA babe =)

2007-02-17 @ 00:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback