onsdag

så var ännu en dag över. haft en go dag. på förmiddagen var ja, sofia o mollan o tränade då ju.. gick bättre än vad jag trodde... ficade trots allt 22 minuter på airwalken... o det trodde jag inte efter drygt två månaders gym-uppehåll... så det va gött! :D sen åkte vi hem o åt lite taco.. just det! vi solade ju med. fast det var kallt idag! :P hann med en liten tupplur innan det sen va dags o åka till jobbet... klumpig som jag är hade jag glämt en anställningsintervju.. tur att lina va där o kunde ta den själv! :) va rätt gött att jobba ikväll. tiden gick trots allt snabbt.

jobba kväll imorrn med. sen är det inte många kvällar kvar. oh no.

varför ska saker o ting vara så komplicerade? fan me.


"Tiden är som snö, smälter - tar adjö"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback