barnvakt! :P

yes. idag har jag o lindus vart lite barnvakt åt rasmus o oscar. våra kusiner som är 4 och 2 år. och det var mysigt. träffar ju inte dom så ofta så det var kul. jag älskar barn!!! men linus, nej, jag vill inte ha massa barn. bara tre! hihi! det är iaf mysigt med barn.

ledig idag annars. mest segat hela eftermiddagen. jag o sofia har sett på highschool musical. oooh, i love that movie!!! :D förresten.. jag älskar alla highschool filmer.. :P såg "she's the man" en dag... verkligen en film att rekommendera! om man gillar den genren.. ;)

jobba lite kväll nu onsdag, torsdag o sen ett par kvällar nästa vecka... sen är det snart 1:a mars o då är det dagtider för hela slanten som gäller. ska bli skönt. men kommer nog sakna att jobba kväll lite...dock lättare att få in rutiner när man alltid jobbar typ 8-17... :D

soffis. hade jag inte haft dej så skulle jag inte veta vad jag skulle göra. är så glad att jag har dej. kan verkligen prata om allt o det är underbart att ha nån som man alltid kan prata med och som man vet alltid finns!

ska äntligen till gymmet imorrn! har ju inte vart där på typ 2 månader... ska bli skitgött. jag är pepp för det!!

o i helgen är det fest som gäller!! får se om man kan komma ut o stanna ett tag denna gången... hahaha..

nu ska ja fixa lite mat. goodie goodie.

"there's not a star in heaven that we can't reach"

Kommentarer
Postat av: soofen

du e den bästaste ja vet =)

2007-02-22 @ 01:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback