velig

jag är sjukt velig. men nu är jag överens med mig själv. tror jag. haha.

kvällen går i alkoholens tecken. det blir singstar hos alex o håkan. som det ser ut nu blir det jag och city-folket... o håkan som är halv-cityian. eller nåt. mohaha. det blir nog kanon.

får ser vart det bär sen. förhoppningsvis blir det utgång nånstans. var ju en sväng o tog en cider på olearys igår och där är ju alltid trevligt. ;) men tacka vet jag huset för ett eller två år sen. DET var tider. inte mycket som slår det. cascadas everytime we touch i partyremix. mmmm. i like.

fick cascadas senaste skiva av kalle idag. och god damn. i like it!

nu hinner jag inte sitta här o häcka mer. alkohol väntar.

tjipp

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att du alltid stöttar mig! mycket pga av dig har jag haft en gryyym dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback