lördag

har haft en mycket trevlig kväll. eller dag faktiskt. jag o linda var en sväng på systemet på förmiddagen. inte så mycket folk faktiskt... eller så var det bara att dom hade massa kassor så det inte kändes som så mycket folk... :D sen var det jobb i 4,5 timmar. gick bra och inte så mycket att orda om. åkte hem. hittade pappa o linda i min soffa framför singstar, som jag personligen inhandlat. joinade en stund och senare kom även mamma upp o sjöng. singstar är fruktansvärt roligt! även om jag sjunger hellre än bra.. :D

kvällen var planerad att spendera hemma hos mollan. ja, linda, mollan, green o källe. smed lite planer för nyår, åt max-mat och satt o tjatade. mycket mysigt. o mollan har fått i ordning så fint i sin lägenhet! känns nästan lite lustigt... det var liksom min lägenhet... men jag trivs sjukt bra i min nuvarande lägenhet så det gör inte så mycket... ;)

ledig imorrn. o det känns välbehövligt. även om det vart en kort vecka så har det varit två tuffa veckor bakåt. men imorrn är planerna smäckade. det är hårfärgning, a6 och häng som gäller. mollan ska färga mitt och ms' hår nyårsfint med lite ny färg! i mitt hår är det välbehövligt. oh yes.

nyår, jaa. det blir planka hemma hos linapina o nadi. o sen är det "sprit-bord" bokat på karlssons, kvällen till ära. gå ut på nyårsafton?, säger folk... men japp. så blir det och jag o mitt sällskap för kvällen, ser redan fram emot det!! känns bra. det kan niog bli en bra nyårsafton! fira in det nya året men alla dess löften och måsten med de nära.

lyckan inom mig finns fortfarande kvar, tror jag. om än inte så påtaglig som den vart. men nånstans finns den kvar. o det känns bra. man mår inte bättre för att man går och hänger upp sig på saker hit o dit. "bättre att se vad man lyckats med än att se vad man inte uppnådde."

känner mig lite kluven över vissa saker. eller vissa personer. kanske att det är dumt men samtidigt så är det så mycket. hmm. ja, får nog fundera vidare.

jag måste börja träna snart igen. det har blivit alldeles för mycket julmat och onyttigheter det senaste. men det lär väl bli ett av mina nyårslöften. hahaha. lycka till, anna. TACK! :P

nu ska jag ta o krypa ner i sängen. är alldeles för trött för att sitta här o häcka.

lite uppdatering efter ett tag. o blev en ganska lång sådan om än inte så intressant. men whatever. inte mitt problem om ni läst ända hit... hahaha...

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback