julmys!

kvällen igår var trevlig. blev aldrig utgång då vi alla va så trötta... men det blev kortspel, lekar och singstar!! my god. singstar är sjukt roligt. jag ska köpa det har jag tänkt!! mammsen o pappsen kom o hämtade mig vid tolv eller nåt. gött o ha egen taxi. ;)

väcktes av telefonen vid tio eller nåt, idag. kunde inte sova mer sen så låg o kollade på tv. sen var jag, linda, mamma o pappa uppe i västersjön och tvättade bilarna. jag älskar min bil som nytvättad! ah.. haha... dock inte lika kul att tvätta den själv. men men. efter det blev det max-mat. och det är ju faktiskt ALDRIG fel. hihi.

julskyltning med linda, källe o remma. mysigt, a visst. men ingen vidare julstämning. ingen snö, ingen julmusik och knappt några tomtar. snacka om att julskyltningen sjunkit. det är inte alls som det var när vi var små! men men. tempora fugit.

sen blev det julmys med glögg, julmusik och pepparkakor hemma hos linda. fint det.

jag har tänkt att måla mina köksmöbler svarta... vad tros om det... hmm. jag tror det kan bli bra. mm. ska nog köpa färg och göra det i veckan. :D snart flytt!!

nu ska jag se på bridget jones dagbok. den är fin, är den. :)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback