tankspridd...

jaa... det kan jag nog säga att jag vart idag... dagen började tidigt efter gårdagens stängning... jag o molla spelade badminton. o efter en timme där blev det 45 minuters simning. :) på väg hem från simningen höll jag först på att krocka med en bil... som jag inte ens såg... men det gick ju bra iaf... o sen lite senare så gick jag över gatan och höll på att bli påkörd av en buss... jag bara gick på rätt ut, utan att se mig för... bra där! det är väl så kanske när man går i sin egna värld, med sina egna tankar...

har iaf haft en bra ledig dag... köpte mat från soya, med mamma o pappa, o sen tog jag en behövlig tupplur! :) sen såg jag, linda, mollan o källe på en skit kass film. PLEDGE THIS tror jag den hette... med paris hilton... det är verkligen ingen film man ens borde anstränga sig för att gå till videobutiken för att hyra...

har förbannat ont i min arm också. vet inte vad jag gjort. klumpig som vanligt... men det går väl över...! :D

stängning fredag, lördag o söndag... känns helt okej. jag har ju gött folk att jobba med, sååå... :D'

nu ska ja se lite på tv igen!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback