tandläkaren!

mm... gick över förväntan hos tandläkaren!! skönt det. gjorde verkligen jätteont och dom fick ta massa extra bedövning (jag är nog lite känsligare än genomsnittet... haha..) men när bedövningen väl verkade så funkade det i alla fulla fall... :) puh. bedövad läpp ett tag iaf. blev kallad sneläpp när jag kom till jobbet... den hängde ju inte med riktigt.. haha..

får se om planerna för kvällen i morgon blir som det är tänkt, eller inte. återstår att se... känns surt om jag ska behöva jobba. det gör det faktiskt måste jag erkänna! men men... så är det väl.

tack, lina. va söt du är. klart man inte ska ta åt sig av vad alla andra säger (eller vissa andra) men ibland så rinner bägaren bara över och dom tillfällena orkar jag inte mer! men men... får se hur det blir i slutändan... :S

nu ska jag gå o göra pannkakor o sen kolla tv:n, tror jag.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback