regn, regn, regn

varenda gång regnet öser ner som mest så får jag känslan av att jag vill gå ut. när jag däremot måste, som innan idag, då var det inte lika roligt längre... :P va duktig o cyklade ner till ass-mötet som vi skulle ha idag. tänkte att det kan ju va skönt att få lite luft på vägen. yeah. blev erbjuden skjuts hem men hade lite o fixa innan jag skulle hem... o dessutom så regnade det ju. mys. sen när jag mötte upp mollan på vip och antagligen såg ut som en dränkt katt (kände mig som en om inte annat...) så var dte som sagt inte så kul... haha.

hyrde en film och cyklade hem. av med blöta kläder och på med myskläder. alltid lika fint. :D

o imorrn är det tandläkaren då... usch. jag syter för det så in i baljan!!! men 45 minuter o sen klart liksom... det värsta är ju nästan att sitta i väntrummet och bara vänta... och vänta... och vänta... innan man väl får komma in och plågas. usch.

är hur pigg som helst nu så lär la inte somna så tidigt idag...! tar lite sovmorgon imorrn... ingen idé att vara på jobbet innan jag ska va hos tandläkaren kl 9... ni kan ju ägna mig en tanke (om ni inte har nåt annat för er... :P) när jag ligger där och lider. hah.

tjing!

Kommentarer
Postat av: Lina

låt aldrig någon annans kommentarer dra ner dig. för du är mycket bättre än så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback