mögligt äpple??

så var fredags stängningen över. tack för det. veckans värsta. gick ändå rätt bra. en hel del att göra men vi va ju ett grymt team så det var ju en lätt match!! linnea gjorde en fin liknelse när vi stod i köket och jag antar att vi diskuterade ålder, som så ofta annars.... o linnea säger: "jag är som en övermogen banan. och du. du är ett mögligt äpple!". tack för den, linnea. tack.

hade en så himla soft förmiddag idag!! sov tills jag vaknade utan att ställa nån klocka eller bli väckt av telefonen. sen gick jag upp, åt lite frukost framför tv:n. drog upp persiennerna för att inse att regnet stod som spön i backen och det verkade som att ljuset inte riktigt kunde slå igenom. övervägde att ta en promenad för att få lite luft och motion. men soffan o en film, vann till slut. satte på "THE HOLIDAY" som jag sett ett par ggr innan men som jag älskar! så tog mitt täcke och la mig i soffan. och den filmen är verkligen underbar! i love it. och allvarligt. jude law... hur het är han inte, liksom!!! jag skulle ju inte tacka nej till honom, direkt. he's SUCH a man! mmmm.

nu ska jag sova. imorrn är det lördag o det blir en mysförmiddag med familjen. det är rätt bra, ändå. :)

ciao!


Kommentarer
Postat av: Kathryn Merteuil

The Holiday är söt ;-)

Postat av: Majsan

Jasså du tyckte det var lätta att se vem som vart systrar!!!!=)Hur kan det komma sig!!!!=)

2007-08-11 @ 02:27:59
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback