lördag

måste strax göra mig i ordning för att åka till jobbet nu... har vart på torget med hela familjen o sen blev det en pizza till lunch! va dock sjuuukt trött när klockan ringde vid 10 i morse... men med tanke på att jag var vaken till ca halv fem i natt (i morse) så är det väl inte så konstigt... min första tanke när klockan ringde var "men... jag börjar ju inte 8 idag"... för det kändes som att klockan kunde vart halv sju eller nåt... :D

hur som helst. var förbi på systemet med. drack ju xider strawberry desire när vi var i stockholm och kärade ner mej i den totalt! ni som känner mig vet att jag älskar söta o sliskiga cider! haha... så köpte på mig ett lager så jag alltid har den hemma... :P den försvinner ju snart igen!


image21

mm. den är fin, är den.



nu måste jag skynda mig på!

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback