bild...?

häromdagen berättade min kära vän lina (green-bean, som för övrigt är på väg till turkiet ungefär nu... och nej, jag är inte alls ironisk. kul för henne o nadi att dom får komma till solen och värmen. bli bruna och vila upp sig. jag är inte alls bitter.) att bloggar utan bilder inte är roliga bloggar... så jag får väl börja lägga upp lite bilder helt enkelt då... men jag tycker det är jobbigt med bilder. för dom lägger sig inte så som jag vill att dom ska ligga! :P

hur som helst. var på after work i fredags. grymt trevligt. det är verkligen något vi borde göra oftare! :D

igår såg jag, molla o green-bean på TOP GUN som lina har tjatat om i x antal månader nu... men okej. jag förstår varför hon blir som en fjortis så fort hon börjar prata om tom cruise i den filmen, för guuuud va het han är i den!! haha... och jag förstår också varför hon blev lite stött när jag trodde att tom hanks var tom cruise... mohahah... jag kan ha tänkt lite fel o blandat ihop tom hanks och forrest gump med tom cruise och top gun... hahaha... jag blev iaf kär i tom cruise. men bara den tom cruise som var med i top gun.  ;)

image18image17



njuter av att första veckan efter semestern är avklarad. för det var en tuff första-vecka. kan man lugnt säga. det var helt galet. jag fattar ingenting! yeye. den är över iaf. imorrn är det klockan sex som gäller igen o sen jobbar jag 15-st alla dagar förutom torsdag... puh. kan va gött med lite kväll iofs... lite variation... :P

vart ledig idag... men var är den förbannade solen som skulle skina hela dagen idag?? i wonder.

nu ska jag nog gå o ta ett bad.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback