räkningar...

så har man betalat sina första räkningar på internet då... :P haha... det var ju inte så svårt men lite klurigt med alla siffror när man gör det första gången... jag har aldrig behövt sköta det innan... det var sofia som gjorde när vi bodde ihop... well well. det var då det.

idag har jag vart nyttig! simmade innan jobbet idag! gick hur bra som helst o det var sååå skönt. ja, det var faktiskt det! :D sen var det jobb. fixade o pulade lite i p-rummet. det blir aaasnice! kom la inte ifrån jobbet förrän efter halv sex nån gång.. åkte hem o sen fick jag för mej att jag skulle åka upp o gå runt västersjön. så i med i-poden (som jag nu hittat... ;P) o ut! det va så himla skönt! varmt men det blåste lite så man dog inte av värmen iaf. o det känns ju bra. haha.

sen när ja kom hem så gjorde jag paj. jävla deg. höll på att slänga alltihop! den bråkade med mej! o alltför mycket tålamod har jag inte... haha... nu är det klar iaf o ser fin ut. så det blir bra matlåda tills imorrn! :)

nu ska ja nog se top model som jag spelade in igår. hallå... jag kunde ju inte missa grey's...!!! det borde va straff på det!! hihi!

                                        





see ya!


"minns för mycket..."

Kommentarer
Postat av: linnea

jag erkänner. det var jag. kram

2007-04-26 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback