me, myself and i

japps. i söndags var jag ju ledig. gjorde inte särskilt mycket på dagen... chillade mest. sen på kvällen hade ja, linda, malin, lina o källe lite girlsnight at my place! åt lite mat o såg på film och hade väldigt trevligt o mysigt!!!

sen igår var det jobb. hell yeah! jag älskar mitt jobb! vissa dagar mer o vissa mindre. efter en 8-17 så var ja hemma hos mamsen o papsen en sväng. vi va o åt la familia o sen åkte ja o lindus till city för att göra 60 hamburgare till motormässan... var hemma runt halv tio. då var det lite cityakuten som gällde o sen stupade jag i säng!

jobbat idag, som vanligt. många anställningsintervjuer nu o mycket nytt folk på väg in! kul med nya människor! det är alltid roligt o lite spännande! blir nog bra!

imorrn är jag ledig o det känns som att det är välbehövligt... är sjukt trött! ska till ikea en sväng med lina o fixa lite. sen blir det nog lite lunch innan hon börjar jobba igen!

jag undrar jag vart jag har lagt min ipod... den är verkligen helt lost! i want it now!!! ;)

på återhörande!

"vågar du så vågar jag"


Kommentarer
Postat av: linea

ikväll har jag berättat för klas om hur mkt jag längtar till jobbet. konstigt det där. hmm.. tänkt på dej. kram

2007-04-15 @ 01:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback