måla, måla, måla

japp! idag har jag o lina börjat fixa i personalrummet. det kommer bli huuur snyggt som helst! :P köpte färg igår och jaa... lite kändes det som att han tänkte nåt i stil med: "två tjejer som inte kan nånting..." hahaha... han sa inget men a, man kunde känna svaga vibbar. haha... sen idag så har vi köpt rollrar...(?!) o penslar o massa sånt! o så hylla o tavlor! så det kommer bli finemang! började lite smått idag o imorrn sen blir det roligaste... rollra allt! :D

imorrn blir det ullared. nice. får väl se om man hittar nån skit... ;)

har ääääntligen diskat upp all min disk! haha.. den har legat o bara väntat. men nu är det klart. ajjemän!

var uppe o gick runt västersjön efter jobbet. så gött o komma ut lite när det är så fint väder! o hur gött är det inte att det är så här ljust ute, som det är, o klockan är snart nio! jag älskar det verkligen!!

skönt att söndag o måndag är över nu, eller va säger du kalle? hahaha...

jag är verkligen på så himla bra humör!!! det finns så mycket skit hela tiden, men orka lägga ner energi på det??? nej, tror inte det! så himla mycket känns så himla bra! lovelife.

ska ta o bränna ihop en skiva nu o sen blir det nog sängen om en stund! trött som vanligt så här dags... hahaha... för att citera linus: "babies don't sleep this well"


see ya!


"I can't say I'm sorry"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback