long time no see...

har inte skrivit på en vecka typ... vart lite o fixa med!!! flytten är avklarad... gick utan problem och idag blev min käre far klar med den sista tapetseringen så nu är det fint meeeed! :) trivs kanon o det är ju skönt det! får väl bli att jag bor här ett tag nu... :P

är så sjukt mycket att göra o tänka på på jobbet hela tiden så just nu orkar jag knappt något annat när jag kommer hem!! känns som att man ligger efter med allt o aldrig kommer komma ifatt sej... men jag vet inte... det gör man väl kanske...! kul o ha nåt o göra iaf.. :P påskhelg nu o det är kul! älskar storhelger när det blir mycket att göra!!! :D :D :D

jobb imorrn o sen så är det fest hos linda! äntligen fest utan att man behöver jobba på sin lediga dag, dan efter, eller nåt sånt! så det ska bli roligt! jag är taggad... :S haha... skämt å sido. men a, det ska bli gött!

jag förstår inte särskilt mycket. ibland ingenting... är det jag som är dum i huvudet eller vad är grejen???

underbart med sol så mycket! finns det nåt bättre? jaa.. jag vet en sak...

ska nog sova nu. vart hemma hos mamma o pappa på påskmiddag ikväll. mysigt!

men nu ska jag nog sova o hoppas på att min jävla förkylning är gone imorrn när jag vaknar... är det för mycket begärt? a, kanske... however...!

see ya!

"i don't miss you, just who you used to be"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback