inget speciellt egentligen...


så var ännu en söndag kommen. o vid detta laget vet de allra flesta om vad jag tycker om söndagar. men nu har jag tänkt att jag ska försöka se nåt bra i dom. göra dom bra, liksom! :P vet bara inte hur jag ska gå tillväga... man borde ju hänga mer med folk på söndagar... eller? lite halvtråkigt väder idag... för min del får det gärna regna. eller asså, helst strålande sol men om det inte är det så har jag hellre regn än som idag. grått o trist.

hade en mysig kväll i fredags! va gött det är att bara vara. att bara sitta o prata, med dom man tycker mest om, i flera timmar. det skulle jag vilja kalla för livskvalité.

började ju jobba klockan sex igår. o, gud. det är omänskligt tidigt! jag kan sakna tiden då jag var en morgonmänniska... ;) nu vet jag inte vad jag är. trött morgon OCH kväll... hahahha.... ne, men det va jobbigt att börja så tidigt men å andra sidan jävligt fint o sluta vid tre o därmed ha gjort sina 9 timmar... :D

imorrn börjar jag ju inte förrän 8. lyx. haha...

tandläkaren på tisdag... eller a, odontologen... jag har ju inget mer där att göra nu, tycker jag. rälsen o tandställningen är borta för längesen. kan dom inte sluta tjata på mej o kalla dit nån annan istället? blir kallsvettig bara jag tänker på tandläkaren. uuuuh! det är nåt av det värsta jag vet. jag har nog fasiken fobi för tandläkaren. tandläkaren o djur, speciellt insekter. haha..

händer inte alltför mycket annars... mycket på jobbet men annars rätt lugnt. o det är inte fel! :D

nu ska jag sova lite mer. är fortfarande lite trötter... :)

see ya.


"all the stars in heaven will shine for me"

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var rätt kul när du träffa min sussi. rädd för henne. hihi. du är rolig.

2007-04-25 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback