grymt lyckad p-fest!

personalfesten igår var verkligen hur lyckad som helst! jobbade till fyra o sen var det bara hem o fixa o dona! :D hämtade lina, källe o little-malin så hade vi lite förfest hos mej! linda o malin var redan hos mej o röjde... :P iaf. taxi ner till oleary's o sen var det bara att vänta tills alla anlände! det var mat, awards, karaoke och alkohol!!! haha... :D var la hemma runt ett sen. festen slutade vid ett så det var ju inte så himla sent! gött det med tanke på att man började jobba klockan 9 idag... egentligen 8 men vem orkar börja 8?? haha... jag o lina tänkte att vi skulle stå för fylleslaget...  :P vi lyckades väl rätt bra med mängden alkohol iaf... upptäckte vi idag! detta har vart en av dom värsta dagarna i mitt liv! shit! i morse på jobbet visste varken jag eller lina hur vi skulle genomlida dagen..! haha... men nu i efterhand när man mår relativt bra igen så var det ju klart värt det! för kul var det igår! :D

helg snart igen då! börjar kl 6 på lördag... känns väl sådär lockande... noooot! men men. så är det! o imorrn är det fredag! o jag ääälskar fredagar!!!!

nu har jag städat o vart duktig! fy fan va tråkigt det är att städa! tur att jag bara har en etta! haha...

ska lägga mig i soffan igen!

see ya.




"när dimman har lättat och den sjunde vågen slår in...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback