epedemi...

shit. alla är verkligen sjuka! det är galet!! alla på en gång med! men men.. hoppas det går över snart! lina, gött att du är tillbaka imorrn redan! :D

helgen var lugn. firade linda i fredags. fick god mat o efterrätt o allt! :D

sen var det jobb lördag o söndag. skulle ju vart ledig igår, söndag, men eftersom folk är sjuka så fick jag hoppa in! det hela slutade med ett arbetspass från 07:20-21:00... jag var hyyyyyyfsat trött igår sen!

vart ledig idag så jag har vart uppe i västersjön o bara chillat i solen! sen va ja o mollan på a6 en sväng! självklart ska man hitta hur mycket som helst som man vill köpa när man inte har några pengar! suck! jag vill ha lön nu!!! :D

personalfest på onsdag! ska bli väldigt roligt! har höga förväntningar på onsdagen!!! :D

ska kolla lite på tv nu...

see ya!

"än rullar kulorna på skolgårdens grus"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback