så duktiga så... haha..

idag har jag o sofia vart duktiga... :) först va ja o mamsen o simmade i morse... va uppe redan halv tio.. på min lediga dag.. :P sen har vi gjort massa små-ärenden o fixat hela dan... vi hämtade sofia så åkte vi o storhandlade.. sen åkte vi upp till a6 en sväng och åt o va inne i bara nåra affärer... ;) mollan joinade med. sen när vi kom hem gjorde jag lasange (för första gången... får se hur det blir.. haha) o sofia diskade. o när den var klar gjorde ja korv stroganoff o soffisen diskade vidare.. haha.. sen gjorde vi hela köket jätterent! plockade o fixade! så nu glänser det där ute... moooooa.

skulle färgat mitt hår idag... men orkade inte o mollsen hann inte... det ser fan i mej inte klokt ut.. det skiftar i rött o brunt o svart... för att inte tala om utväxten... tssss....

annars så är det jobb imorrn igen... tiden går så sjukt fort... fattar inte vad som händer... köpte en julklapp till molls idag. i liiiike. blir nog kanoners. fatta... julafton om en månad... iiiih. jag vill börja julpynta... nuuu... julgran, ja tack. :D vi ska ha det sååå fint, ja o sofia. :) julmusiken går varm nu... haha...

nu kommer molls en sväng. det är mysigt när dom kommer o hälsar på. jag menar.. jag är van vid att bo ihop med la familia. saknar dom lite... fast oh, va ja trivs med att bo själv. klart det kostar mycket mer pengar o det är mycket mer att göra o tänka på... men det är sjukt fint att bo själv.

forever young, i want to be forever young.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback