myskväll med sisen... trodde jag ja...

yeah right att det blev den där myskvällen jag sett fram emot så mycket. nope. istället blev det en 16-st... inte lika kul. blir 11 dar på rad nu... o det är lite hårt... men men... jag är ju ledig på fredag iaf... :P

sjukt mycket att göra ikväll iaf. bussar o sånt. vanligtvis brukar jag gilla bussar. men det är när jag har förutsättningarna med mej... dom fanns inte riktigt på samma sätt ikväll... men det gick bra ändå. sen stängde ju a6 mcdrive vid 21. så då blev det massa o göra igen.. så jag fick kalla på förstärkning... hihi. linda o malin såg sådär pigga ut när dom kom ner... men vad gör dom inte för lilla mej.. hihihi.

men nu är det sovdags iaf... börjar jobba 11 imorrn igen.... oooh. det är ju inte 8 iaf.. hahaha....

vilket helvete det än är så ja, linnea. du har rätt. jag älskar mitt jobb och har alltid gjort och kommer nog alltid göra. :D vissa gånger mer, vissa mindre... :P

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback