Jaha ja... Även jag då... hahah...

hmm... då var även jag inne på detta med blogg. har alltid vart lite anti det. men det kan ju va trevligt.

jobb idag iaf. det va roligt idag! kalle-målbrottet o slinus. a, det är fint. jobba imorrn o sen är det fest på lördag!! iiih!! ska bli såå nice! kommer förhoppningsvis nåra hunkar med.. mohaha...!

"vissa kvällar är mer stjärnklara än andra." - freddie.. va inte det bra sagt? :P

får reda på resultaten från blodproven på måndag iaf. man nästan hoppas ju att det ska va nåt så denna trötthet o ständiga huvudvärk kan försvinna!! men men.. however. det går väl över tills jag gifter mej.....

nu har sofia lagat mat till jobbet imorrn. luktar jättegott! mmmm!!

iiih. jag vågar inte. hihi.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Freddan! :D

Aww darling, vilken fin blogg du fått till! I like! jo jag tänkte på det sen. jävligt fint sagt. vi är vackra människor anna. hunkar? det är klart. jag kommer ju ;) hahha! lördag blir LOVELY! love u! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback