fredag fredag fredag

jag fullkomligt älskar fredagar. det är så underbart. det är mysig stämning på jobbet, alla är glada o trevliga! jag älskar mitt jobb. dock började dagen inte så bra.. mina nycklar va lost. hittade dom verkligen inte..!!! blev helt förstörd.. haha.. linda sa att om dom inte skulle komma fram så skulle vi va tvugna o ringa christer så han skulle va tvungen o byta alla lås. o det är ju ett par stycken.. haha.. sen när linda sen hittade dom blev jag så lättad så jag nästan började gråta. jaa. jag är känslig. jag vet.. ha ha ha!

igår sa kalle att jag var magnus carlssons största idol. fatta. det är inte många som är. kom fram till sen att han menade att jag var magnus carlssons största fan.. hahaha! i looove magnus c.

snart dags för lindus inflyttningsfest. ska bli sååååå nice! lär visst komma en del folk. iiih. haha, det är alltid kul.

börja 8 imorrn istället för 11... både gött o inte. men som kalle sa så har jag ju mina powernaps. haha.. eller powermao som linus ser det. ha ha ha!

nu ska ja o soffis ha myskväll. sova tidigt ikväll känner jag. men först ska vi se gilmore girls o one tree hill o sånt. mmm, iii like!

see ya.

Kommentarer
Postat av: Freddie

mmmmmmmmmmmmmmmmm iiiii liiiiiiiikeeee!

2006-11-18 @ 00:07:07
Postat av: Kalle

Feeeeeeeeeeeeeeeeest! Ahhhhhh!!!!!

2006-11-18 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback