changes

livet är egentligen en enda stor förändring... inte mycket av hur allt var för ett år sen är så idag. jag förändras nog varenda dag. men inte är jag ensam om att förändras? både positiva o negativa saker som sker, det är vi väl fler om? jag tror o hoppas det.

mycket i mitt liv ser annorlunda ut nu än vad det gjort tidigare. klart man saknar vissa saker som var. men det är samtidigt så mycket som har förändrat mitt liv till det bättre. saker som jag så ogärna vill förlora så att jag hellre skulle gå genom eld än att förlora. när jag gick på gymnasiet hade aldrig trott att jag skulle bo ihop med min allra bästa kompis vid detta laget. en bästa kompis som jag inte ens hade hunnit få då. sofia, tänk om jag aldrig lärt känna dej. thank you.

hade jag aldrig börjat på mcdonalds den där dagen, då jag va så sjukt nervös så jag bara ville spy, hade jag aldrig lärt känna kalle. linus. freddan. mattias. lina. och så så så många fler. ni är såå mycket värda.

jag trivs så sjukt bra med mitt liv som det är nu så jag skulle inte vilja byta det mot nåt. ingenting verkligen!!! 

en fin kväll med gänget my babes.






ja o mamsen har satt upp julstjärnor o sådär ikväll. så nu är det så himla mysigt här hemma. carolas skiva går på repeat. varvat med magnus carlsson, så klart.. :P min man... hihihi.

idolfinalen imorrn då. ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK!!! kalle, det va faktiskt vi FÖRST! :P

ska weitergehen nu.

"where do you go when you're lonely? i'll follow you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback