Ännu en helg över...

det går så ruskigt fort alltihop..!! så var det måndag igen. en mycket lyckad helg har vi haft iaf... jobbade i lördags... hur mycket som helst att göra... men det flöt på så himla bra så det var riktigt roligt att jobba!! även om det är lättare och mindre lätt att jobba med vissa... ooh. man kan bli så irriterad... men som tur är går det ju över rätt fort igen... :P

förfest hemma hos oss sen iaf. slutade med att det var jag, linda, sofia, kalle o freddan. det blev en kanon kväll!! sååå mysigt o allt!! en fulländad kväll!! ringde o väckte larsson mitt i natten för att säga att jag kunde ta öppningen... haha.. tyckte inte hon skulle behöva jobba 8-11 o sen åka till sthml vid halv 1... så det var bara att stiga upp när klockan ringde kvart i sju... inte så hårt faktiskt.. bara lite.. :P sen hade jag en ****-morgon. freddan, jag väljer att inte säga ordet... haha.. iaf. allt som kunde gå fel gick fel... o så var det massa att göra o strul o inget flöt på... typ... men men... även den dagen tog slut...

julskyltning direkt efter jobbet. ja, sofia, lindus, linus o mattias. visst. det är mysigt med julskyltning men det är ju inte som det var förr... oj, nu lät jag nog som en pensionerad 65-årig tant.. haha.. ne, men ändå. det är liksom knappt nåra tomtar längre..!! gick ner till stan - genom stan - och hem...

jobb idag med. ledig imorrn. ska bli skönt att få sova ut.. det är tidigt att börja 8... kanske inte jätte.. men ändå...

sova är alltid bra. men i mitt fall hjälper det inte - inte mot huvudvärken iaf... ;) sover nästan 9-10 timmar varenda natt... är konstant trött.. haha.. linus, nu förstår jag vad du menade med "babies don't sleep this well..." hahahaha... dum du är!! haha..

nu ska vi ner o fixa tvätten. städat o tvättat lite så man slipper det imorrn när man är ledig.. :D

fest på lördag? tsss.

Kommentarer
Postat av: linnea

attans me. om inte sömn hjälper, då vet jag inget bot =) hoppas det går över iaf. jag säger för enkelhetens skull att livet är bra. hihi! kram

2006-11-27 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback