ajjemän.

japp japp.

invigning på city igår. det var snyggt. men jordbron kommer alltid vara bäst. hi hi hi. så det var först mingel på city o sen en sväng på tapeten. ja, linda, mamma, pappa, sofia, kalle, mattias o freddie. o linus som drog till bongo sen.. :)

idag är jag ledig o det känns såååå skönt. ja o sofia ska upp till a6 en sväng... göra åt lite presentkort och kanske lite av lönen.... måste ju köpa alkohol tills imorrn med... :P ska bli mysigt att bara gå ut ett litet gäng imorrn! :D eller litet... det blir väl ändå nästan 10 pers... men ändå.. :) synd att lina jobbar! men nån have to... :S hihi.. men jordbron håller ihop - det kan ni ge er fan på!! :D :D :D

annars lär det bli en lugn helg. jobbar öppning... larsson öppnar ju åt mej på söndag men annars så. :) julskyltning på söndag. det ska bli sååå mysigt!!! jag älskar julen!! snart börjar vi lyssna på julmusik... haha... ajjemän.

jag måste nog beställa tid för massage och se om huvudvärken går över... den släpper ju verkligen inte... jag blir så trött... nån som har nåt tips för vad manska göra mot huvudvärk?? jag orkar inte gå runt med huvudvärk jämt och ständigt.. det suger!!

see ya.


Kommentarer
Postat av: ltml

se till att du sover ordentligt, det brukar lösa de flesta problem. på riktigt!

2006-11-27 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback