uppdatering...

okej, lina. här kommer en uppdatering.. hahaha...

inte skrivit på ett tag nu, nää.. inte hunnit... har inte suttit vid datorn på en vecka typ... inte för att jag vet vad jag gjort istället men ändå... :P

igår var iaf den efterlängtade julfesten!! och den var mycket lyckad!!! massa mat (det blev liiite över. haha), minnen, awards och massa mys. och alkohol så klart.. hahaah... vad annars? mcdonaldsfest = alkohol... tsss... var iaf kanon och när den började lida mot sitt slut så var det krogen som gällde! huset of course. o det var sååå nice. ingen var dräggigt full och alla verkade ha kul!! så det var verkligen toppen! som oftast så slutade kvällen på mcd... we loooove!

ja o soffisen har julgran nu med! hade inte tänkt att köpa alla redan men det blev så iaf.. så igår klädde vi granen, lyssnade på julmusik och slog in julklappar! lite av julkänslan uteblev dock tack vare den snön som fortfarande inte finns... :( jag vill ha snööö!!!

en vecka kvar till julafton nu då. jobba ända fram tills dess. men denna veckan ska bli kul! kommer va mycket o göra o det älskar jag!!

annars händer inte mycket...

förändringar sker fortare än vad man tror... på gott och ont... :) lina, you know what i mean!! :P

och nu är martin hemma med!!! iiih!! ska bli sååå kul o träffa honom!! :D



att vi får va tillsammans, det betyder mest

Kommentarer
Postat av: Freddan

everything changes. sad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback