mys pys

yes. idag har jag o sofia mysis kväll. godis, glass o julmust. :D så gött o inte alltid ha nåt planerat!!

jobbat idag. det var rätt gött. mycket och göra. jag älskar när det är mycket att göra på dagarna. inte lilka kul när det är så mycket på kvällarna dock... haha... igår var det rätt mycket att göra... till o från iaf...! o en halvsjuk kalle i kök o en halvsjuk sofia i dt:n... men det gick bra. vi va grymma! :D ja, kalle, sofia o christian...

var på gymmet igår o sen va ja o molls o solade. det var gött. lite röd kan hända att jag blev men det lägger sej nog snart... haha...

imorrn är det en sväng till gymmet som gäller på förmiddagen o sen ska vi till linda o duka o förbereda inför nyår...! :)

det är ett faktum att jag har det bästa i livet just nu. jag mår så himla bra. jag trivs på jobbet o jag har mina vänner som alltid finns. i looove it.

nu ska ja o sofia se lilla sjöjungfrun o äta glass... mmmmm... nu har vi sett klart säsong 1 av One Tree Hill med. my gooood. chad michael murray är inte att leka med asså. shit. han är en riktig heting. precis som han i dt:n idag... hahaha... :P

see ya.

no regrets

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahaha! Jag hoppas det är mig du syftar på i dtn? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback